Milli futbolcu Kenan Yıldız, “Ülkemiz bizi destekledi. Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum. Gerçekten hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda herkesi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız. Bu kez başaramadık. Son maçta iyi bir sonuca imza atarak buradan gururlu ayrılmak istiyoruz” dedi.
Türkiye Millî Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki son maçında yarın TSİ 05.00’te Los Angeles Stadyumu’nda ABD Millî Futbol Takımı ile karşı karşıya gelecek. Kritik karşılaşma öncesinde açıklamalarda bulunan genç milli oyuncu Kenan Yıldız, turnuvayı galibiyetle tamamlamak istediklerini söyledi.
Kenan Yıldız, yaptıkları mücadeleye rağmen sonuç alamadıkları için üzgün olduklarını belirterek, “İyi de oynasanız, kötü de oynasanız sonuç değişmeyebiliyor. İyi takımlarla karşılaştık ama kaybetmiş olmamız üzücü. Son maçta gururlu bir şekilde turnuvayı bitirmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Genç futbolcu, taraftarlardan özür dileyerek “Bize destek veren herkese teşekkür ediyorum, bu kez başaramadık. Bundan sonraki turnuvalarda herkesi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız” dedi. Sakatlığı nedeniyle zorlandığını da belirten Yıldız, son maçta hem takım hem ülke için maksimum performans göstereceğini vurguladı.