FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında Türkiye, Slovenya’yı 87-66 mağlup ederek turnuvadaki ikinci galibiyetini elde etti.
12 Dev Adam’dan Net Galibiyet! Türkiye Slovenya’yı Farklı Geçti
İstanbul’daki Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi’nde oynanan karşılaşmada Türkiye, Slovenya karşısında etkili bir performans sergileyerek sahadan 87-66’lık galibiyetle ayrıldı. Maça hızlı başlayan ay-yıldızlı ekip, ilk çeyreği 21-18, ilk yarıyı ise 40-36 önde tamamladı.
Üçüncü çeyrekte üstünlüğünü sürdüren Türkiye, farkı 63-50’ye çıkararak son periyoda rahat girdi. Son bölümde oyunun kontrolünü tamamen eline alan milliler, farkı daha da açarak mücadeleyi 87-66 kazandı.
Bu sonuçla C Grubu’nda 2’de 2 yapan Türkiye, üçüncü maçında 30 Haziran Salı günü Porto Riko ile karşı karşıya gelecek.