Cinayet Dosyasında Dikkat Çeken Delil: Sanığın Kızının Çizdiği Bıçak Resmi

Belçika’dan tatil için geldiği memleketi Erzurum’da otomobilinde bıçaklanan Muhammet Kılıç’ın (52) ölümüne ilişkin 4 yıl sonra açılan davanın ilk duruşmasında müebbet hapis istemiyle yargılanan sanık İbrahim Ş.’nin kızı G.Ş. ifade verdi. İddianamede babasına ait bıçağı çizdiği bilgisine yer verilen G.Ş., iddiaları reddederek, “Ben bıçak tarif edip çizmedim. Dosya kapsamında bana göstermiş olduğunuz bıçağı kimin yaptığını bilmiyorum.” dedi.

Cinayet Dosyasında Dikkat Çeken Delil: Sanığın Kızının Çizdiği Bıçak Resmi
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

Cinayet Dosyasında Dikkat Çeken Delil: Sanığın Kızının Çizdiği Bıçak Resmi

Erzurum’da 4 yıl önce öldürülen gurbetçi Muhammet Kılıç dosyasının yeniden açılmasına neden olan en önemli delillerden birinin, sanık İbrahim Ş.’nin kızının çizdiği bıçak resmi olduğu ortaya çıktı. İddianamede, sanığın sürekli yanında taşıdığı öne sürülen ve olay sonrasında kaybettiğini söylediği bıçağın, kızı tarafından ayrıntılı şekilde çizildiği belirtildi.

Söz konusu çizimde bıçağın bir yüzünün testere ağzı şeklinde tırtıklı, diğer yüzünün ise keskin olduğu, sap kısmının siyah bantla sarıldığı ifade edildi. Erzurum Adli Tıp Kurumu tarafından hazırlanan raporda da Muhammet Kılıç’ın ölümüne neden olan yaranın, tek tarafı keskin diğer tarafı tırtıklı bir bıçakla oluşmuş olabileceği değerlendirildi.

İddianamede ayrıca sanığın olay sonrası kıyafetlerini değiştirdiği, yürüyüş güzergahına ilişkin beyanlarının güvenlik kamerası kayıtlarıyla çeliştiği ve tüm deliller birlikte değerlendirildiğinde Muhammet Kılıç’ı araç içerisinde çıkan tartışma sonrasında bıçaklayarak öldürdüğüne yönelik yeterli şüphenin oluştuğu kaydedildi. Cumhuriyet savcılığı, sanığın ‘kasten öldürme’ suçundan müebbet hapis cezasına çarptırılmasını talep etti.

 

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.