AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti.
Hüseyin Yayman’dan İbrahim Tatlıses paylaşımı: Son derece moralli
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, tedavisi Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde devam eden usta sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti. AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt’un da eşlik ettiği ziyarette, sanatçının sağlık durumu değerlendirildi.
Ziyaret sonrası sosyal medya hesabından açıklama yapan Yayman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını sanatçıya ilettiklerini ifade etti. Tatlıses’i moralli gördüklerini belirten Yayman, sanatçının sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi.
Türküleriyle milyonların gönlünde yer edinen İbrahim Tatlıses’in tedavi sürecinin devam ettiği öğrenilirken, sanatçının en kısa sürede sağlığına kavuşarak sevenleriyle yeniden bir araya gelmesi temenni edildi.