Beşiktaş oyuncusu Necip Uysal, Galatasaray'a kaybettikleri maçın ardından; Her maçta penaltı pozisyonları oluyor verilmeyen. Benim açımdaydı Cenk'in pozisyonu. Net bir penaltıydı görüşüme göre, bunlara dikkat edilse mutlu oluruz dedi.
İstanbul,
23°C
açık