Vedat Muriqi Fenerbahçe’ye Dönüşünü Anlattı: “Sanki Hiç Gitmemiş Gibiyim”

Fenerbahçe’nin yeni transferlerinden Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’nde Fenerbahçe TV’de yayınlanan ‘Güncel’ programının konuğu oldu.

Vedat Muriqi Fenerbahçe’ye Dönüşünü Anlattı: “Sanki Hiç Gitmemiş Gibiyim”
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Vedat Muriqi Fenerbahçe’ye Dönüşünü Anlattı: “Sanki Hiç Gitmemiş Gibiyim”

Kosovalı golcü Vedat Muriqi, yeniden Fenerbahçe’ye dönüş sürecine ilişkin açıklamalarda bulundu. Sarı-lacivertli formayı tekrar giymekten dolayı büyük mutluluk duyduğunu belirten Muriqi, kulübe ve yönetime teşekkür ederek, “Bu formayı bana yeniden layık gören başkanımıza, yönetimimize ve hocamıza teşekkür ediyorum. Burada olmak büyük bir gurur” dedi.

Fenerbahçe’den ayrıldığı dönemden bu yana kulübü yakından takip ettiğini ifade eden Muriqi, takım arkadaşları ve teknik ekip ile iletişimini hiç koparmadığını söyleyerek, “Sanki hiç gitmemiş gibiyim” ifadelerini kullandı.

Topuk Yaylası Tesisleri hakkında da konuşan Muriqi, tesislerin hem Türkiye’de hem de Avrupa’da nadir görülen kalitede olduğunu belirterek, kulübün imkânlarını övdü. “Türkiye’de böyle bir tesis yok ama Avrupa’da da çok az kulüp böyle imkânlara sahip” dedi.

Transfer sürecine de değinen deneyimli forvet, görüşmelerin Ocak ayında başladığını, sürecin hızlı ilerlediğini ve kulüplerin anlaşmasının ardından yeniden Fenerbahçe’ye katıldığını anlattı. Ailesinin de özellikle eşinin Fenerbahçe sevgisi nedeniyle dönüşten büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.