Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen İhracatın Şampiyonları Ödülleri'nde e-ihracat kategorisinin birincisi, üst üste üçüncü kez Trendyol oldu. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin, ödülü Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve TİM Başkanı Mustafa Gültepe'nin elinden aldı.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından başlatılan destek programı ile spesifik enerji tüketimlerini veya karbon emisyon yoğunluğunu en çok azaltan sanayi tesisleri ve işletmelere, enerji faturalarının yüzde 30'u kadar hibe desteği sağlanacak.
Türk Hava Yolları (THY) Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından 'İhracatın Şampiyonları' ödülü aldı. Ödülü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden alan Türk Hava Yolları (THY) Yönetimi Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Murat Şeker, 2025 yılında 24,1 milyar dolar gelir elde ederken, ülkemize en çok döviz girdisi sağlayan şirket olduk”...
Zorlu Holding, Vestel Grubu ve Tekstil Grubu şirketlerinin mevcut kredilerinin geri ödeme planı ile vade yapısının faaliyetlerden sağlanan nakit akışıyla daha uyumlu hale getirilmesi amacıyla Finansal Yeniden Yapılandırma (FYY) başvurusunda bulunduğunu açıkladı.
Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği (Elder) Yönetim Kurulu Başkanı Barış Erdeniz, “Türkiye'de yeni elektrik çağına geçiş için dağıtım şebekelerinde önümüzdeki 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı bulunuyor. Enerji dönüşümü güçlü ve akıllı şebekelerle mümkün olur” dedi.
Emlak Konut GYO tarafından düzenlenen Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi 2026, kamu, akademi, yatırım dünyası ve teknoloji girişimlerini aynı platformda buluşturdu. Zirvenin açılışında konuşan Emlak Konut GYO Genel Müdürü Yasir Yılmaz, girişimcilik ve teknoloji yatırımlarını desteklemek amacıyla EKİP çatısı altında bir Girişim Sermayesi Yatırım Fonu kuracaklarını açıkladı. Çevre, Şehircilik ve...
Sanayi ve Ticaret Konfederasyonu (SANKON) Dış İlişkiler Kurulu Başkanı Prof. Dr. Haşmet Mesut Özsoy, ABD ile İran arasında sağlanan barış mutabakatını ve bölgede çatışmaların sona erdirilmesini memnuniyetle karşıladıklarını açıkladı.
1 Temmuz'da ulusal entegrasyon sürecine geçecek Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) Sistemi için otel, restoran ve kafe (HOREKA) işletmelerinin Depozito Bilgi Yönetim Sistemi (DBYS) kayıtları sürüyor. İşletmeler, sisteme kazandırdıkları ambalaj başına 0,20 TL teşvik bedeli kazanacak.